Benvinguts al bloc de David Caler


Sunshine Mix

La llista FUNKY TOWN - Sent el ritme!

dimarts, 16 de juny del 2009

Nit de ràdio a Hot Dance 80's

Dissabte vaig estar al Hot Dance 80's, programa dedicat a la música dance que Josep Maria Jurado fa cada dissabte desde Ràdio Vic.
Fa uns dies vaig passar-li al Josep Maria la sessió Roots, i el primer que em va dir va ser que si li preparava alguna sessió més curta la punxaria a la ràdio. A l'endemà vaig preparar una minisessió de 19 minuts, amb tres temes, i li vaig enviar. Confirmat, havia d'anar al Hot Dance 80's a presentar la sessió. Tot un luxe!

Abans de dissabte vaig preparar una altra minisessió, aquesta de 12 minuts, titulada Games. Aviat publicaré els enllaços de descàrrega corresponents.

I dissabte, cap a la ràdio! Al programa vaig coincidir amb els deejays Sebastian Hanisch, Alfonso Sánchez i Karlos Tek, vinguts desde la Costa Brava per presentar en exlusiva algunes de les seves darreres produccions. Finalment, el Josep Maria va punxar les dues sessions que havia preparat, així que no es pot demanar més a la primera aparició radiofónica com a deejay. Des d'aqui vull agrair la confiança i el bon tracte que el Josep Maria Jurado em va dedicar durant tot el programa.

A continuació us deixo un enllaç per escoltar el programa nº15 de Hot Dance 80's, amb Josep Maria Jurado, Sebastian Hanisch, Alfonso Sánchez, Karlos Tek i un servidor.



1 comentari:

  1. Impresionante, tu futuro esta en la radio como locutor, tu y yo lo sabemos!!!!!!!!!!

    Quiero mas sesiones

    ResponElimina

Dissabtes de 23h a 00h...